CERCUL de JOCURI LOGICE

Profesor coordonator, Munteanu Nicoleta

Jocul este activitatea unică şi universală prin care copilul îşi satisface în mod direct trebuinţele de natură emoţională şi acţională, este contactul său primar şi nemijlocit cu lumea, experienţa prin care dobândeşte cunoştinţe şi se adaptează mediului înconjurător.

Jocul este prezent în teoria psihopedagogică ca unul din principalele mijloace de educare a copiilor având un rol determinant în dezvoltarea psihică, pregătindu-l pentru trecerea la un nivel superior de dezvoltare psihică, canalizându-i în mod pozitiv energia în modelarea viitoarei sale personalităţi.

În diversitatea jocurilor în care se implică, copilul conştientizează şi asimilează modele comportamentale şi cognitive, experimentează şi asimilează experienţe care îi îmbogăţesc posibilităţile de acţiune, anticipează modalităţi de conduită socială pe măsură ce îşi formează şi dezvoltă procesele psihice de bază, cum ar fi percepţiile, reprezentările, memoria, imaginaţia, gândirea, limbajul.

Cercul de Jocuri Logice îşi axează oferta sa educaţională pe susţinerea unui curs de şah. Motivaţia alegerii unui curs de şah a fost determinată de avantajele majore pe care acest sport al minţii le oferă.

Coeficientul de inteligență (IQ) și coeficientul de inteligență emoțională (EQ) sunt complementare, iar măsurarea lor îți permite să îți evaluezi capacitatea de a reuși în viață. IQ-ul reprezintă potențialul genetic cu care te naști și reprezintă un prag care poate să îți arate drumul către o anumită carieră sau domeniu. EQ - coeficientul emoțional, poate fi învățat, dezvoltat și îmbunătățit la orice vârstă.

El reprezintă îmbinarea abilităților personale cu experiența, adică maturitatea emoțională. Dacă se va crea un bun echilibru între IQ și EQ drumul către succes al copilului este deschis.
Ca urmare, în cadrul cercului de Jocuri logice încercăm să construim acest echilibru prin aplicarea unor teste de inteligență în paralel cu dezvoltarea imaginației și a creativității prin formă și culoare, utilizând instrumente IT.

Vârsta minimă admisă pentru înscrierea la acest curs este de 5 ani. Grupele sunt structurate pe nivel de începător, mediu şi avansat.

01.

Comunica varsta copilului

E important pentru incadrarea in grupe

02.

Este prima lectie?

Trebuie sa stim daca e incepator sau avansat

03.

Vino cu el!

Conexiunea dintre profesor si elev este cheia unei colaborari pe termen lung. Hai sa ne cunoastem.